Vejledning og krav til aftaleindgåelse

Vejledning og krav til aftaleindgåelse

Den gode sagsgang - Lad os hjælpe dig godt videre!
Vi ønsker at skabe en god og effektiv proces for alle par-
ter i forbindelse med kontraktindgåelse, og med enkle greb kan vi sikre en mere effektiv arbejdsgang for de omtrent 2000 sager, vi årligt behandler. Større effektivitet hos os betyder, at din sag bliver håndteret hurtigere. Derfor er det først og fremmest vigtigt, at vi modtager alle relevante dokumenter og oplysninger så tidligt som muligt. Det sparer tid og ressourcer for alle i sidste ende.
I denne korte vejledning deler vi vores bedste råd baseret på vores erfaringer. Disse råd hjælper med at gøre processen hurtigere og mere smidig.
- Send alle nye sager til kontrakt@adm.aau.dk
- Send alle relevante oplysninger med. Det kan fx være bevilling, aftaleudkast og projektbeskrivelse.
- Gør opmærksom på, hvis der er en ekstern deadline.
- Når sagen har fået et Workzone sagsnummer, modtager du en kvitteringsmail med sagsnummer.
- Husk at referere til Workzone sagsnummer, hvis du kontakter os.
- Når du har fået tilknyttet en jurist, skal du tage al kommunikation direkte med juristen og ikke vores fælles postkasse.

Bevillinger under 100.000 kr.
