HomeProcesenhedenPrincipper

2) Én ny fælles standard

For at skabe ensartethed og kvalitet på tværs af organisationen er det vigtigt at have én fælles standard for alle administrative processer. Dette indebærer, at processer udføres på samme måde uanset enhed eller institut. Standardiseringen sikrer, at alle medarbejdere følger de samme procedurer, hvilket resulterer i effektivisering, ensartet behandlingstid og pålidelighed. Overgangen til digitale løsninger er central for at sikre en ensartet håndtering af processer og reducere manuelle og papirbaserede arbejdsgange. Regelmæssig træning og opdatering af medarbejdere om de fælles standarder og processer er også afgørende. Dette princip hjælper os med at skabe en strømlinet og digitalt understøttet organisation, hvor alle arbejder efter de samme standarder.

2) Én ny fælles standard