3) Tæl til tre

For at sikre robusthed i processerne og kontinuitet i opgaveløsningen, skal mindst tre medarbejdere være fortrolige med hver proces, og én skal have det overordnede ansvar. Dette princip sikrer, at der altid er kompetente medarbejdere til rådighed, selv ved fravær, og det fremmer vidensdeling samt ansvarsfølelse. Ved at fordele opgaver jævnt undgår man afhængighed af enkeltpersoner, og det skaber en mere bæredygtig arbejdsfordeling i teamet. Vi investerer i uddannelse og krydstræning af medarbejdere, så de kan fungere effektivt som suppleanter. Derudover udvikler og vedligeholder vi detaljeret dokumentation for hver proces, som er let tilgængelig for alle relevante medarbejdere. Dette princip sikrer, at vi altid har de nødvendige ressourcer og viden til at opretholde en høj standard i vores arbejde.

3) Tæl til tre